Sjuk idag med!

Hallojasann:)
Ja jag provade att gå till skolan idag men var bara där i en kvart hämtade min mattebok sen hem igen gick inte att vara kvar i skolan har inte sovit nåt alls inatt så jag somnade när jag kom hem då kändes det lite bättre så vet inte om det blir skola imorgon eller inte det får avgöras imorgon på morgonen börjar 10 imorgon:)
Det skulle vara mycket bättre om ögona slutade rinna då skulle jag kanske kunnat gått till skolan:)
Skulle ha prov idag i matte men jag ska göra det på freda istället så hoppas jag är frisk då annars kommer jag ligga efter och det är verkligen inte kul alls!
Saknar verkligen vännerna för det är så tråkigt att vara hemma bara ligga där finns inget att göra typiskt är det soligt och sånt också:/
Ska snart hoppa in i duschen sen fixa mig för kvällen att kolla på Big Brother sen sova hoppas jag kan sova inatt iallafall för jag har inte sovit mycket idag när jag har varit hemma jämfört med igår:)
Om jag är hemma imorgon så blir det ett inlägg för jag kommer väl ha tråkigt imorgon men vill verkligen träffa mina vänner!
Men nu har jag inget mer att skriva om:)
CHAO,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0