JAG ÄR TRÖTT PÅ DIG DET KANSKE DÄRFÖR DU FATTAR ATT JAG ALDRIG MER SÄGER NÅT TILL DIG

Hallo
Tänker skriva av mig här nu ni behöver inte läsa om ni ändå ska kommentera "vill att man ska tycka synd om dig" för det vill jag inte!
Jag är så jävla trött på dig nu du kommenterar ALLTID mina killar som jag är kär i ALLTID säger du att dom inte bra men du blir sur och arg när man säger nåt sånt om dina killar om du blir ledsen av det blir kanske andra det också har du tänk på det äns nån gång? Tror inte det!
Trodde man skulle vara glad för sin kompis om den tycker den är bra men tydligen inte jag har försökt att kämpa att komma över det här men det går verkligen inte
Man ska ALLTID tycka om dina killar hela jävla tiden är helt trött på det här nu hur du håller på mot mig du förstår inte att du sårar mig ganska mycket!
Jag är gladast när jag är med han jag kan inte bara släppa taget om han jag tycker han är helt underbar men du vill att jag ska lämna han du kan respektera mig vem jag tkr om och det annars kan du helt bara dra härifrån från  mitt liv på direkten!
Har sagt det ganska många gånger att jag inte tycker om det men du lyssnar bara i 10 minuter sen skiter du i det igen och så har det hållt på länge nu och jag orkar inte med det längre!
Vill bara gräva ner mig och dö för det här orkar jag inte med längre
Skönt att skriva av sig.
CHAO,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0