Godmorgon

HEJSAN:)
Vaknade vid 12 idag gick och åt frukost och sånt fixade lite:)
Efter det här inlägget ska jag städa rummet och sånt så får vi se om det händer nåt senare ;)
Igår blev det lite fest hemma så det blev att lägga sig vid 3 ungefär inatt så är fortfarande trött men om jag sover så kommer jag inte sova nåt inatt!
Tror jag har fått öroninflamation men hoppas verkligen inte!
Tror jag börjar bli sjuk igen alltså ååååh palla!
Hatar verkligen en lärare för jag gjorde ett prov för typ 3 veckor sen och jag vet inte än om jag får ett IG eller G;(
Nej men det här var ett tråkigt inlägg ska inte gör det önnu tråkigasre så jag slutar att skriva här och nu:)
CHAO,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0