.

Hellluuuuu:)
Mår väl ganska bra idag fast det hände mycket igår kväll men allt är löst nu så det är skönt..:)
Har bara ont i halsen och har hes men har ätit glass nu så jag har blivit bättre så det blir skola imorgon tror jag!
Iallafall har jag inte gjort så mycket idag min syrra fick sminka mig lite heheh för det var typ hennes "läxa" och jag villere såklart så hon sminkade mig och så blev riktigt fint och vi tog kort på det så det kommer ut här lite senare efter inlägget;)
Hade fått 2 kommentarer som jag ska snart svara på:)
Har ganska många som läser tack att ni läser den:)
Ska snart kolla på Big Brother så ska väl fixa mig i ordning och ta bort sminket;)
Tror inte det blir nåt mer inlägg för idag men kanske på morgonen annars kommer det ett när jag kommer hem imorgon:)
Svar på kommentarerna:
"Fyfan vad snygga gillar converse och din blogg:d"
Svar: Tack så mycket:) Vad gilligt av dig;)
"Snygga converse!;O
Vart hittar man dom när man inte vill ha märket?:)
Snygg blogg föresten(;"
Svar: Tack så jätte mycket! Man hittar dom på Skopunkten hihih tack att du tycker min blogg är snygg:)

(tryck på bilden så kommer den bli större!)
CHAO,


Kommentarer
Postat av: malin

du blev jätte fin sara , du borde smika dej så där till skolan någon dag ! :)

& du blev fett lik sofi , hahah såg nästan inte om det var du eller sofi hahahha XD

2011-03-14 @ 14:55:52
URL: http://malinomalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0