7/3-11

Helllluuuuuuu;D
Har varit rikitg naaajjjjs dag idag mycket flum och skratt i skolan idag;)
Jag och min bästa kompis Claudia kom på att vi har varit vänner i 5 år typ;O Puss på henne!
Började med att min mentor som har nåra lektioner var sjuk det var ganska tråkigt för ibland kan han vara sjukt jobbigt men alltid rolig han får en att skratta hoppas han kommer imorgon!
Ifredas blev jag arg på mig själv när jag kom hem från skolan för jag hade glömt mitt häfte och nåra sidor som jag ska ha prov på torsda så jag kunde plugga i helgen men det blev inte så ju men nu har jag pluggat ganska mycket iallafall;)
Imorgon börjar jag 9.15 har liten sovmorgon så jag kanske skriver ett inlägg innan jag drar till skolan:)
Mina kompisar hade hk idag men dom hade vikarie för att läraren är sjuk och dom sa att hon sög och hon kunde ingenting och vi har samma lärare tänk om hon är sjuk så får vi ha henne då kommer jag döö!
Men nu har jag inget mer att skriva tror jag men jag kan bjuda på en bild hihiih:)
CHAO!
Jag och bästavän som har varit bästavänner i 5 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0