6/3-11

Halloo=)
Jag har inte orkat blogga nåt för jag har varit helt nere min hund dog i måndas och det är det jobbigaste som finns trodde de inte var så jobbigt men det var de:/
Men nu har hon det bra iallafall man får tänka så:)
Har inte gjort nåt särskilt dom här dagarna jag inte har bloggat för jag har inte orkat det är tungt:/
Men igår så vaknade jag vid 9 och gick upp och åt frukost och gjorde mig ordning och sånt sen vid kvart i 12 stack jag och mamma och pappa och kolla på soffor och vi har bestämt en vi vill ha hihihi men det är inte riktigt bestämt än:)
Vi ska kolla på den lite mer idag när mamma slutar och hon slutar ungefär vid 1 så då ska jag vara klar jag ska snart hoppa in i duschen en snabbis!
Skulle egenligen till en men orkade inte just idag är så rädd att jag  ska börja grinna men han förstår mig så det känns mycket skönt!
Men nu ska jag hoppa in i duschen det får kanske bli ett inlägg senare vi får se:)
CHAO!

Saknar henne så jävla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0