29/3-11

Tjenixen!
Kände att det var dags att blogga om min helg nu så jag tänkte göra ett inlägg kankse intressant eller ointressant:)
I lördas så cyklade jag och mamma till stan och kollade på lite saker och jag fick en skinnjacka hem som jag är verkligen nöjd med!
Sen drog vi till Gränby och kollade lite också vi kom hem vid kvart i 8 hade mycket trevligt men det blev bara lite godis köpt när vi var där!
I söndas så cyklade jag och pappa och mamma till farmor och farfar sen skulle mamma jobba och jag och pappa gjorde ganska mycket saker så det var kul älskar er mamma och pappa!
I måndas hände väl inget speciellt bara hemma och tog det lungt:)
Idag var jag på Gränby en snabbis blev att kolla på saker och sånt kanske köper nåt imorgon vet inte;)
Var i nyby också det var väl kul:)
Har ordnat det jag äntligen har väntat att jag ska göra så det är fixat nu det är en liten privat sak jag inte kan ta här!
Spotifyn rullar på vad ska man göra utan musiken det går inte att tänka att inte musik kan finnas:)
Man kanske ska vara trevlig mot pappa nu för min syrra är i stockholm och går modell eller nåt sånt är inte helt säker!:D
Har ungefär ca 7 läsare om dagen tack ni som läser min blogg hihii:D
Men det händer inte så mycket mer ikväll så det här fick bli det sista inlägget för idag:)
CHAO,
Bild på min skinnjacka:

Ungefär sådär men fickor och en dragkedja där uppe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0