26/3-11

Tjeeennna
Vaknade för tio minuter sen kanske:)
Igår blev det ingen bloggning för jag var knappt hemma drog till stan och köpte ett par skor:)
Sen efter det drog jag hem och duschade och sånt där sen drog jag till min syster och hennes pojkvän och åt där sen var där en stund trevligt var det!
Somnade ganska tidigt igår vid kvart i 10 av magont så jag missade Big Brother:/
Då tänkte jag göra ett inlägg nu:D
Snart ska jag gå ooch äta frukost sen ska jag väl fixa mig och dra till stan med mammsen och byta mina converse och sen kanske köpa en Skinnjacka och nån tröja som jag hittade förut vet inte riktigt:)
Idag skulle vi gratta min kusin typ men jag följer inte med för jag är orm rädd och dom har typ 8 ormar usch!;O
Men jag kanske uppdaterar ikväll!
Nu ska jag gå och äta frukost;)
CHAO,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0