24/3-11

Hallojsan
Idag var det en kort rolig dag för mig i skolan:)
På rasten drog jag och min kompis Malin till Gränby en snabbis och kollade på saker sen gick vi till skolan och sen fick jag plötsligt jätte ont i magen så jag gick hem och somnade var otroligt trött.
När jag vaknar vid halv 5 så hade Malin ringt mig och så ringde jag henne och vi pratade lite och sådär sen ringer mamma och säger att vi ska äta hos farmor och farfar så först orkade jag inte men jag drog dit och åt sen ut med Malin och vi cyklade runt lite och sen drog vi till Gränby igen och var där en stund kul kul:D
Igår hade jag lite tråkigt så jag tog kort som kommer ut strax på bloggen:)
Snart börjar Big Brother sen blir det väl att sova är ganska trött så det ska bli skönt att sova!
Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och skriver det här inlägget och väntar på att Big Brother ska börja!
Imorgon är det FREEEEEEEEEEEEDA!:d sköööönt ju!
Men min Kompis Malin ska Gästblogga här nån dag hon får göra det när hon vill hoppas du ser det här hihih:D
Men nu kommer bilderna för jag har inte nåt mer att skriva typ:)
CHAO,


Kommentarer
Postat av: your sistaah!

sötisunge! har du varit inne i mitt rum och snokat lite va? haha nädå, puss!

2011-04-05 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0