23/3-11

Hallo
Det blev inget inlägg igår för jag orkade inte göra nåt och sen gjorde jag saker!:)
jag är grym fick G på Matteprovet också så det är kanooon!
Idag hade jag sovmorgon till 9.15 med så jag hoppade in i duschen och så sen mötte jag min kompis utanför mig så vi gick tillsammans idag trevligt trevligt:)
Idag kanske det blir Gränby och kolla på saker som en skinnjacka som jag vill ha som jag ska få på freda typ:)
Det är typ vår nästan så skönt att det inte är vinter längre!:D
Hatar verkligen folk som säger H*** till folk sen inte vågar erkänna det så fegt att gå och kalla nån h***
när man inte äns är det så omoget hatar verkligen såna personer!
Men vet inte vad jag ska skriva mer om nu så det fick bli ett litet inlägg nu;)
CHAO,


Kommentarer
Postat av: Lauritszara

Great site and interesting informations. THX!

2011-10-25 @ 16:55:38
URL: http://lauritszara.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0