21/3-11

Shohejsan
Idag var det skola såklart den var väl helt okej men inte på sluter då gick jag hem för magvärk usch hatar min mage verkligen!
Men idag så var min No lärare i skolan idag så jag frågade vad jag fick på mitt prov för typ 3 veckor sen jag gjorde och jag fick ett G jag är så gryyyyyyym:)
I fredas gjorde jag ett matte prov hoppas jag får ett G där också annars dör jag helt ärligt för jag orkar verkligen inte med skolan den har för stora krav så jag  orkar inte!
Men snart ska jag ut sen ska jag väl kolla på Big brother och så sen sova som jag har väntat på hela dagen har inte sovit nåt alls inatt så det ska bli såå skönt!
Men jag har inget att skriva mer om så det kanske blir en outfit på morgonen imorgon fpr se för jag börjar lite senare imorgon;)
CHAO,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0