19/3-11

Halooojjjsannn:)
Igår skrev jag inget för det var fullt upp och sen orkade jag inte skriva så det får bli nu istället!
Igår var det skola sen efter det stack jag ner till stan och var där ett tag sen drog jag hem sen efter en kvart skulle vi iväg igen på nåra saker så kom hem vid 7 tiden sen så gick jag och en kompis till Gränby köpte godis heheh sen hem och kolla på Big Brother och sånt där:)
Idag blir det till stan och träffa en för han skulle köpa en sak sen hem till han kanske eller så gör vi nåt annat tror det blir så idag är inte helt säker om han mår bättre från igår;)
Annars blir det att hitta på nåt annat skojjsigt!
Var den där jävla snön tvungen att komma?! är så trött på den nu vill gå ut utan jacka allt sånt där hatar vintern fast jag fyller år då men men:)
Ska snart gå upp från sängen och fixa mig sen äta frukost juste jag ska börja träna nu jävlar kör vi!:D
Känner verkligen att jag vill träna så nu ska det bli varje dag fast jag är tröttast nu ska det bli av det kommer kännas så skönt efter tror jag nu är det slut på att äta hamburgare och så för mig tror jag:)
Om ni tränar vart tränar ni då?:)
Jag ska bör´ja på friskis den här månaden eller nästa vet inte riktigt:)
Men nu har jag inget mer att skriva!
CHAO,


Kommentarer
Postat av: anonym R......

FAN VAD SNYGG DU ÄR ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

2011-03-20 @ 13:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0