17/3-11

Heejjj:)
Idag var jag i skolan kändes sjukt bra att vara tillbaks saknar verkligen vännerna pratade ganska mycket kände som man inte hade träffat dom på 40 år?;$
Är hemma just nu helt själv och jag trodde det skulle gå bra men allt blev pannkaka av saken det går inte bra alls verkligen tårarna kommer hela tiden så sjukt jobbigt saknar henne riktigt mycket!
Men idag slutade jag halv 4 är fortfarande lite sjuk men det är iallafall bättre imorgon är det prov för mig på matten vet inte om dom hade det i onsdas men jag ska göra det imorgon iallafal så jag ska väl plugga lite sen göra nåt väl :)
Hade typ inga lektioner idag bara 2 riktiga lektioner onödigt att komma då kände jag för på son hade vi bara repetion och jag är så dujtig i skolan så jag hade allt det där(a) så jag satt bara där och glodde typ jätte kul eller inte!:)
Imorgon i skolan så kommer en författare till vår klass och ska prata och så han heter Mats Bergren:)
Men nu har jag inte nåt mer att skriva kankse blir ett godnatt inlägg sen men inte helt säkert;)
CHAO,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0