14/3-11

Hallooojj:)
Idag var det skola som vanligt och jag tvingade mig till skolan fast jag var lite sjuk och rösten var inte så bra men jaja:)
Gick hem för skolan för det gick verkligen inte att vara kvar för jag hostade ihjäl mig och näsan rann lite då och då och jag hade inte sovit nåt inatt för min hosta men iallafall så gick jag hem:) Precis när jag hade somnat lite så börja jag hosta som en galning och kunde inte somna om och då kom pappa hem och då åt vi för klockan var ungefär vid halv 5 då:)
Efter det så kände jag fast jag gick hem för skolan så kan jag inte bara sitta hemma och tråka fast jag är sjuk och Malin ringde och frågade om jag hade blivit lite bättre och jag kände mig väl lite bättre men är fortfarande lite dålig:/
Vi gick till Gränby för hennes pappa fyller år snart så hon skulle köpa present och jag ville kolla på lite saker så vi gjorde det och testade lite olika saker och tog kort;)
Sen vid 7 gick jag hem och fixade lite saker sen satt jag mig lite vid datorn och sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här:)
Bilderna på idag när vi var på Gränby kommer upp efter jag har skrivit klart:)
Fick en gullig kommentar som jag ska svara på hehhe:)
Bloggar imorgon efter skolan eller före tror det blir skolan ändå imorgon:)
Svar på kommentaren:
"du blev jätte fin sara , du borde smika dej så där till skolan någon dag ! :)
& du blev fett lik sofi , hahah såg nästan inte om det var du eller sofi hahahha XD"
Svar:
Tack gulliga bästavän! Ja det kanske jag kan göra nån dag vet inte heheh ja kanske det nåra i familjen tyckte det också på nåra kort jätte gulligt skrivet:) Puss på dig!
CHAO,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0