12/3-11

Hellu!
Förra inlägget ville jag bara skriva av mig och det är folk som tror att det är dom som blev ledsna synd de för det var inte till er och inte till er som läser den det är bara en det är till och har glömt det nu typ för det var skönt att skriva av sig!
Malin gjorde headern och blev glad över den det kanske jag har skrivit förut men tack malin för den en gång till om jag har sagt de!
Idag har jag varit och kollat på massor av saker det blev ett par skor så nu har jag 2 par nya skor men jag kan lägga ut bild på dom efter jag har skrivit klart kan inte just nu prov använda dom och ta kort på dom när jag har dom på mig för jag har en blåsa vid hälen när jag hade ett par i fredas dom satt taight(stavning?!) där i bak så tror jag fick en blåsa av det men den är nästan borta så hoppas den är borta tills på månda iallafall för det är svårt att få av sig skorna men men "jätte intressant" eller inte:)
Men sitter just nu vid datorn lite med hög volym på och spotifyn är så klart på;)
Men nu ska jag vara lite trevlig mot dom andra och så kommer det ett litet inlägg innan jag somnar ikväll kanske:)
CHAO,
Fast i vita och inget märke!


Kommentarer
Postat av: anonym

Fyfan vad snygga gillar converse och din blogg:d

2011-03-13 @ 11:46:52
Postat av: .

Snygga converse!;O

Vart hittar man dom när man inte vill ha märket?:)

Snygg blogg föresten(;

2011-03-13 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0