11/3-11

Hejjsaannnn:)
Blev inte ett inlägg igår kväll för jag var ute och så sen gick jag in i duschen och sen fixade jag mig för kvällen och kollade på Big Brother sen gick jag och la mig typ:)
Idag efter skolan gick jag hem och vilade lite sen efter en halvtimme kom mamma hem och sa upp och hoppa nu ska vi till Gränby och jag gick upp fast jag var grymt trött men jag var snäll och gjorde henne sällskap när hon handlade:)
Sen gick jag hem och fixade mitt rum och fixade mig lite och nu sitter jag här och skriver ett inlägg snart kommer min farmor och farfar det ska bli kul väl;)
Hade prov idag och de gick väl bra hoppas på ett G !
På morgonen hade jag gympa och det var att gå en promenad men sen kom gympaläratren och mötte och så gick jag och en kompis och gympaläraren på en långpromenad ganska skönt och kul var det!
Hela skoldagen har varit helt okej skönt med helg faktiskt prov på onsdag igen men det kan jag nästan allt på:)
Men det kommer en outfit vad jag har på mig :D
Men nu kommer dom typ om 5 min;O
CHAO!


Mörk blåa jeans: Ginatricot 199:-
Svart linne: Ginatricot 99:-
Blå toppen: 99:- På rea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0