Litet inlägg...

Hellu
Rubriken talar det får bli ett snabbt och ett litet inlägg för är super duper trött det är jobbigt att gå i skolan till halv 4..
Måste vara utvilad tills imorgon ju hehe..
Har laddat ner nåra spel till ipoden nu men ska göra det lite till imorgon också innan jag ska iväg hoppas jag hinner;)
Ligger i sängen datorn på magen för efter när jag har skrivt klart det här ska jag lägga mig och lyssna på lite musik på ipoden sen ska jag sova innan ögona åker helt igen;)
Var bara hemma idag det var skönt det också så kallt ute ju?!;O
Men ska försöka ladda upp bilder på mig och Malin från igår:)
Jag kan bjuda på en bild sen:)
Känns som den här vårterminen kommer bli IG i allt vet inte faktiskt varför jag känner så men jag har lessnat på skolan helt nu har aldrig gillat den men ändå orkar knappt gå till skolan längre för jag har tröttnat på den så mycket:/
Nu vet jag vad jag ska ha på mig imorgon skönt!
Men nu har jag inte mycket alls att skriva om för jag ska sova snart:)
CHAO/GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0