hejhej Malin här ... ! ;)

hejhej det är Malin här , eller som ni också kan kalla mej , saras bästa vän :)
hihihi , tänkte skriva ett litet inlägg här på saras blogg  när jag ändå är inne óch kikar in :)
får se om hon blir arg eller glad ! vad tror ni ?

tänkte jag kunde lägga ut lite bilder på henne och mej , här kommer dom :



En bild från sista dagen i 7an , när vi var på österängen !



en sexig bild på min älskade sara ! visst är hon gullig ? :)



har ni sätt den här söta vidion ? visst är hon snäll som gjorde den ? :)

håppas att du inte blir sur på mej nu sara :) Men det tror jag inte :D

älskar dej från din pluttiga & ganska konstiga bästa kompis Malin !



trodde jag aldrig skulle lägga ut den här bilden ! gjorde det för er :D

p.s gå gärna in på min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0