GRATTIS TILL MIG KANSKE?

Rubriken talar idag för jag fyller år idag!:D:D
Igår orkade jag inte blogga för jag gjorde lite saker så det blev inget bloggande på kvällen men ni får bilderna på vad jag fick av min gulliga bästavän efter jag har skrivit klart sen får ni dagens outfit;)
Ikväll vet jag inte om jag bloggar får se hellt enkelt för folk ska komma till oss idag så vi får se annars kanske jag drar in ett inlägg efter skolan och jag har fixat det jag har kvar som att städa lite till;)
Men jag är helt nöjd med morgonen faktiskt somnade vid 11 igår kunde inte sova så mycket heheh:)
Men nu har jag inte mkt alls att skriva om skriver mer sen kanske får se vad som händer:)
CHAO!

Dagens outfit:

Vit kofta: fick i present av bästavän
Svart linne: Ginatricot 99:-
Jeans med skinn: Ginatricot 150:- på rea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0