Godnatt...

Nu har jag äntligen fått upp alla bilder på valparna och hundarna det var lite jobbigt fr ibland funkade inte bilderna men jag har ganska bra tålamod ibland;p
Men idag var det skola ju och det var lite bra bara att schemat kan gå och slänga sig i papperskorgen för det gillar jag verkligen inte vill ha förra tillbaks!
Idag slutade jag 2 från hk fast jag skulle sluta 14.40 men vi planerade bara vad vi skulle laga och en dag ska vi laga en vegetarisk och en annan husmanskost och en annan fick vi välja europerisk maträtt jag och Jessika blev snabbt klara så då fick vi sluta tidigare sen gick jag till min mosters jobb och hon skrev på prao pappret YEEEY nu har jag prao plats är jätte nöjd med tiderna på praoen börjar 12 slutar 18;)
Men nu är klockan snart tio över 10 så man kanske ska kolla på ett avsnitt av en serie jag kollar på sen somna till det så man börjar bli trött för jag fick jätte ont i magen när jag gick ut med min vän malin men men sånt händer ibland den har varit konstig på ett tag nu dags att kolla upp den så jag ska kolla på ett avsnitt nu sen sova så skriver jag imorgon:)
Kan bjuda på en bild som är för 2 veckor sen kankse:)
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0