Godmorning...

Godmorgon!:D
Skulle blogga vid 6 tiden på morgonen för jag kunde inte sova men då gick det inte att blogga så det blir nu:)
Vaknade kanske för en kvart sen så ska snart gå och äta frukost:)
Igår gjorde jag inte så mycket gick till gränby med mamma en snabbis för hon skulle handla saker tills månda för då fyller jag år alltså om en dag!:D
Sen gick jag ut och kom hem vid halv 10 kollade lite på tv sen satt jag på Grease så nu har jag äntligen sett klart den, den ver helt okej:)
Idag vet jag faktikst inte vad jag ska göra riktigt kanske dra ut har engelska glosor tills imorgon så måste plugga lite till dom också
Jag ska ju ha prao vecka 6 till 7 längtar verkligen dit för jag orkar inte så mycket med skolan alla läxor allt sånt!
Farmor fyller år på freda också så hon ska ha en fest på freda och jag slutar 13.55 och den börjar 18.00 men ska vara där 17.00 kommer vara dö trött men man får hoppas att man inte är de:)
Kanske blir ett inlägg innan jag drar dit;)
Kommer bild på det jag fick av mina fina gulliga bästavän idag
Har inte så mycket mer att skriva om:)
Bjuder på en bra låt och en bild
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0