Godmorgon...

Halloooj!:D
Det får bli ett morgon inlägg idag för jag bloggade inte igår kväll jag var så trött brukar inte att gå lägga mig vid halv 10 men igår så blev det så för jag var så trött heheh:)
Igår fick ni en bild på mig och en outfit och det ska jag ha på mig idag också hihihih..
Idag börjar jag halv 9 och slutar halv 4 med gympa!;O
Sen vid 4 ska jag till farmor och farfar och hjälpa farmor med nåra saker för hon har gips på foten för att hon har en spricka i foten så hon får inte gå så mycket så då hjälper jag henne annars sover jag ju ändå bort dagarna pch inte kan sova på nätterna
Börjar med mentorstid sen eget arbete usch
Jag kan bjuda på en bild idag har inte bytt tröja har fortfarande pyjamasen på mig så jag ska snart gå och byta om till tröjan ooch linnet;)
Men jag skriver sen när jag kommer hem innan jag kanske drar till farmor och farfar om jag inte har nåt att göra!:)
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0