En vecka kvar tills jag fyller år!

Som ni ser på rubriken fyller jag år om en vecka hihihihi blir 16 heheh:D
Idag var det skola ju och jag hade gympa sista lektionen och jag har inte gjort så mycket på gympan som idag känner mig riktig duktig så jag hoppas jag får ett starkt G den här terminen för nu ska jag få G i alla äämnen!
Men efter det så gick jag hem och tog en snabb dusch sen fixade mig gansk asnabbt och drog till farmor och farfar och hjälpte farmor med olika saker hon blev jätte glad över det dom är så gulliga dom 2, när jag kom hem lagade jag mat en snabbis sen har jag inte gjort så mycket klockan har gått så snabbt är riktigt trött;)
Jag fick låna en bok av min bästavän Malin för det finns inte så bra böcker på biblioteket längre och den boken jag läser nu heter :Liv och Lovisa sjukt bra först i början läste vi inte så mycket så tyckte inte den var så bra men nu har vi börjat läsa nästan varje svenska lektion och den är sjukt bra så tog hem den idag för att fortsätta att läsa lite innan jag ska sova då kanske man blir tröttare fast jag är ganska trött så då kanske man sover sjukt bra inatt kan lägga ut en bild på den sen!:)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att jag ska skriva klart inlägget sen stänga av datorn och läsa lite i spännande boken:D
Tänkte skriva imorgon lite vad jag önskar mig i present och så hiihihi:)
Får se om det blir ett morgon inlägg imorgon och om min kompis kommer imorgon hoppas det verkligen hatar att gå själv till skolan det är så sjukt j**** tråkigt fast vi inte går i samma klass längre som är tråkigt men har ändå en annan kompis kvar i min klass så det är ju bra men man saknar henne ändå lite:/
Men nu har jag inget mer att skriva om så jag lägger ut en bild på boken nu:)
CHAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0