Allt möjligt!

Hejjsaan!:)
Har inte bloggat så mycket för jag har inte haft tid eller så har jag inte orkat:)
I måndas fyllde jag år då kom folk hit och det jag fick var pengar hihih så jag köpte en ipod touch för alla  mina pengar så nu har jag en ipod hihi är jätte nöjd med den faktiskt!
Igår slutade jag 14.20 och väntade på min underbara bästavän Malin sen så kom vi bara på att vi ville till gränby och titta på saker så vi gjorde det och pratade om massor av saker sen kom hon hit med sin pappa och fikade för jag fyllde år i måndas ju och jag fick en present av hennes pappa en skål med godis ååh vad gulligt riktigt gulligt!
Vi var till ungefär till 22.45 det var riktigt kul:D
Idag var det skola hände inte så mycket bara att ipoden var lite knäpp imorse sen så hände de en sak så jag fick skynda mig hem fast jag fick egentligen inte fick men det var viktigt så då passade jag på att fixa ipoden så nu är den bra igen!:D
Imorgon fyller min farmor år hon ska ha fest imorgon så det blir väl lite stressigt för jag slutar 13.55 och festen börjar 18.00 men ska vara där typ 17.00 tror jag kanske blir ett inlägg innan elr kanske det blir på mobilen;)
Nu på månda är det bara en vecka kvar tills jag ska börja prao ååååh längtar!!!:D
Vi får se vad som händer ikväll:)
Blir ett litet inlägg på kvällen;)
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0