22/1-11

Hallo!:D
Tack Malin för hjälpen blev jätte glad du är bara för bäst ibland baby!
Hihihi blev inte arg blev glad du gör min dag bäst!
Som ni kanske har sätt har jag inte bloggat på nåra dagar tänkte blogga igår och i förr går men jag orkar inte verkligen inte det har hänt lite saker just nu som inte går att glömma och lärarna bryr sig inte då eller typ!;(
Ska försöka blogga lite då och då fast det är jobbigt just nu.
Det har varit skola hela veckan och det SÖG verkligen!
I måndas var jag ju hos min farmor och farfar en stund det var ganska kul men sen gjorde jag inte så mycket mer inte i tisdas eller tog det mest lungt men igår fyllde min syster 18 år GRATTIS TILL HENNE!
Jag fyller på månda!!:D:D:D
Igår efter skolan så gick jag med Malin hem för vi slutade lika igår så då pratade vi ganska mycket om allt det är så skönt att prata med nån när man mår verkligen skit!
Men hon är så gullig så hon hade köpt 2 presenter till mig hon ville att jag skulle öppna dom igår fast jag fyller på månda och jag blev jätte glad för dom presenterna:)
Jag fick en jätte gullig t-shirt och en kofta som jag ville ha:D
Det kommer upp bild på dom sen;)
Idag vet jag inte faktiskt vad jag ska göra kanske ska åka och köpa en present till min syrra och ett par hörlurar för min ena har pajjat det är inte så kul att bara lyssna i en;p
Ska försöka skriva ett inlägg på kvällen sen och bli bättre på att blogga!
Kanske kommer ut nåra bilder på bloggen sen också vi får se;)
Men nu har jag inte så mycket att skriva om faktiskt=)
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0