16/1-11

Hellluu alla bloggläsare!:)
Har inte bloggat så mycket den här veckan har inte haft så mycket tid att blogga skolan körde ju igång i tisdas det känns verkligen att skolan har börjat för man är helt tött...
I onsdas drog jag till skolsyster för på natten vaknade jag och hade ont i örat och jag tog ju ett hål till förut så i ett öra har jag 3 hål och ett 2 och i ett öra fick jag ont så jag började pillra då börja det blöda så jag gick till skolsyster på onsdan och hon sa pluppen har åkt in i örat halva är inne så du måste till doktorn, jag åkte dit och dom bara tock typ en sax/tång och röck bort och så fick jag inte ha i örhänge där på 4 dagar till en vecka men i igår tog jag in ett örhänge och det hållde nästan på att åka igen...:( men nu har jag hål där igen!:D
Ska försöka börja blogga lite bättre;)
I fredas slutade jag 13.45 fast jag skulle sluta 13.55 men min kompis slutade 14.00 hon ville göra sällskap hem med mig så jag väntade på henne sen efter 10 minuter ringde hon mig igen och frågade mig om jag ville göra nåt och jag sa naturligtvis ja för jag hade ändå inget att göra, så vi gick runt och så lite sen gick vi till donken och åt sen satt vi där en stund och bara snackade om massor det är alltid skönt att bara prata av sig lite sen gick vi runt och pratade sen var det så kallt så vi gick in i ett trapphus och satt där och snackade om allt möjligt känndes super skönt att nån förstår en för det är inte så många som förstår en! Igår var jag och hon också och då gick vi runt sen hamnade vi i ett trapphus och satt och snackade om allt möjligt som vi gjorde i fredas sen gick vi till Gränby och kollade lite runt hittade en kofta för 99 den var på rea men vet inte om jag ska köpa den tror inte det för jag fyller år snart ju så man vet inte om mamma och pappa har köpt den elr inte!;O
Nästa måndag fyller jag 16!:D
Idag är det en riktig seg dag men jag ska åka och hälsa på farmor och farfar en liten stund tror jag för jag har inte nåt bättre för mig typ:)
Juste moster ska kanske köpa en sån där valp jag la upp jag tyckte dom var söta men vill hellre att hon ska köpa en annan ras hihihi;)
Men nu ska jag göra mig i ordning kanske bjuder på en bild så får ni se min outfit vi får se om jag hinner eller kanske det bara kommer upp en bild kanske bloggar mer ikväll:)
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0