vad kallt det är ute...

Hallooooo:D
Usch vad kallt det är känns som man ska frysa fast ute;O
Igår blev det bara en outfits bild för jag hann inte på morgonen och så orkade jag inte på kvällen men det blev ett nu:)
Känns som jag ska bli sjuk det blir alltid så när det är lov men man får ju hoppas att det är att man inte blir magsjuk för det är det värsta som finns usch!
På praoen går det jätte bra nu brukar hjälpa några kunder hit och dit och det går super!
Juste ja min jacka blev snodd i skolan och först ville inte skolan ersätta den men det var ju skoltid och allt det där så tillslut så gjorde dom det men nu finns det ju inga fina jackor kvar tur att man hade en i reserv för man får inte ha dom i klassrummet men nu får vi:)
Imorgon börjar jag 12 som vanligt får se om jag hinner med ett inlägg innan jag drar ni kanske tycker jag är konstig som inte hinner att blogga innan jag drar men jag kan skriva sen vad jag gör innan jag drar till jobbet så får ni veta lite;)
Jag kanska tänkte göra det där som nästan alla gör det där dag 1 och så vidare tycker ni det skulle va kul skriv en kommentar så jag vet :')
Men nu är jag lite trött så jag tror jag ska byta om och fixa mig sen krypa ner i sängen och sova skööönt!
Nu kommer det som jag gör innan jag går till jobbet:
*Duschar
*Går ut med hunden
*Plattar håret
*Äter nåt innan jag drar(ibland!)
*Går upp halv 10
Det är det jag gör så jag hinner med allt exakt typ:)
Men nu ska jag fixa mig och sova för nu orkar jag inte sitta mer vid datorn;)
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0