trött...

Hejsan:)
Idag är jag sjukt trött var det på praoen också men sen så hjälpte det lite med ljuice man kan inte tro det men men,)
Idag gick jag upp 9.20 och ville verkligen inte upp men efter det här inlägget ska jag ut med hunden sen fixa mig och sen sova faktiskt gud vad skönt! så man är utvilad tills imorgon;)
Idag fick jag gå lite tidigare en kvart tidigare då ringde mamma medans jag var på väg hem och frågade om jag villle till farmor och farfar så jag sa ja för jag har inte träffat dom på 2 veckor kanske dom sa att vi skulle vara där i en timme kanske men blev 2 timmar och lite mer jag blev trött och irriterad för jag ville verkligen hem för jag frös hela tiden där borta och det var för länge att va där mer i 2 timmar...
Så jag kom hem vid halv 9 kanske och sen dess har jag suttit vid datorn och chattat med vänner och lyssnat på musik men nu ska jag gå ut med hunden sen fixa mig och sova för jag orkar verkligen inte vara uppe längre för idag..
Det är en sak som är synd att jag är jätte trött sen när jag lägger mig i sängen kan jag inte sova och är helt pigg så ibland kan jag somna vid 5 på morgonen har ni också de?:/ om ni har samma problem sså har ni nåt tips vad man kan göra så man kan somna så skriv det jätte gärna:)
Idag på praoen var det ganska lungt vi åkte ut och lämnade lite varor till folk som ville ha hemkörning för det har vi börjat med:)
Men nu ska jag sticka ut med hunden sen fixa mig och sova:')
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0