13/2-11

Hallooojjj;)
Har inte bloggat så mycket för jag har ju slutat 18.00 varje dag typ och sen har jag dragit ut och sen har jag varit helt slut så men jag ska bli bättre den här veckan fast jag har sagt det många gånger men men :)
I helgen har jag väl varit ute lite och sen mest tagit det lungt ska snart äta så jag tänkte att jag kunde skriva ett inlägg innan jag skulle äta är ganska hungrig så det ska bli gott med mat snart:D
Sen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt kanske sticka ut igen ingen aning faktiskt praoen har varit rolig och imorgon är det dags igen kul kul:D
Kan lägga ut en bild på min outfit idag också hihi:)
Har bakat muffins idag och så men dom är snart slut så ska baka mer ikväll tar ju typ bara 20 minuter att baka dom så det får fort blev så sugen att baka igår men hade inte så mycket smör så jag köpte det idag så nu kan man baka:D
Gjorde choklad muffins kan ta en bild på dom sen när jag har bakat dom;)
Håller på och laddar ner picasa brukar använda det ganska mycket gillar det programet:)
Men som sagt snart kommer en bild på min outfit;)
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0