sorry för bloggningen.

Hallluuu;)
Sorry för jag inte bloggade igår men jag han inte på morgonen och så var jag så trött på kvällen!
Igår så stack jag och min bästa kompis Malin till fyrishov vid 10 och badade och sånt super kul sen vid 6 stack vi hem och efter det så gjorde jag inget kollade lite på tv hållde på att somna blir så sjukt trött efter man har badat ganska länge minst 5 timmar badade vi;)
Vi drog till stan en snabbis också och kolla om det fanns nåra jackor där men ingen jacka fanns där så jag typ bah typiskt för jag vill exakt ha en sån jacka jag hade men den kommer tydligen inte komma in igen så jävla typiskt!
Idag var jag hemma och tog det lungt och så sen gick jag och mamma på en lång promenad innan hon stack till jobbet mycket skönt att gå på en lång promenad och prata om allt möjligt sen stack jag till Gränby med Malin och kollade på kläder och nu är jag hemma ska väl ta det lungt och kolla på tv sen för det är Big Brother vid 10 så det kan jag inte missa somnade igår när det var tur så spelade vi in de:)
Har tänkt på att ta den där saken som alla gör som dom skriver om olika saker och ibland kan det bli vanliga inlägg men det får bli lite senare den där grejen:)
Men dom där bilderna kommer inte upp på bloggen tror jag för det är bara till hunden ju;)
Men nu har inte jag nåt mer att skriva :)
Kanske blir ett litet inlägg ikväll innan jag ska sova:)
CHAO!


Kommentarer
Postat av: Vemundgry

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2012-01-10 @ 08:38:02
URL: http://vemundgry.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0