Slut på praoen:(

Hallo
Rubriken talar idag praoen är slut nu hur tråkigt som helst kan sitta och gråta en hel dag för jag vill att praoen ska vara längre det var sjukt kul där har aldrig varit så lycklig som där skrattade hela tiden glömde alla mina problem livet blev mycket bättre kopplade av allt sånt men dom var glada och nöjda dom vill att jag ska komma tillbaks nu på sportlovet och hälsa på sen kanske jag får sommarjobb där och jobba lite i helgen eller nånting sånt;)
Nu är det lov i en vecka skönt det men ändå tråkigt för jag vill praoa heeheh:/
Gud vad jag är negativ nu heheh;)
Men jag fick saker och rabatt på dom saker jag köpte så det kommer upp bilder imorgon på vad jag fick och shoppade naturligtvis är det till min underbara hund:D
Snart ska jag ut med hunden sen lägga mig och sova tror jag för jag börjar bli lite trött ska passa på att gå och sova när jag är trött så man kan sova:)
Det blir ett litet inlägg på morgonen imorgon när jag vaknar;)
CHAO!


Kommentarer
Postat av: Malin Karlsson

Rubriken talar för sig själv ... Hahaha :) du skriver det i alla inlägg hihi :) <3

2011-02-19 @ 22:50:13
URL: http://malinomalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0