Kan inte sova;/

TJENARRRRE:d Bloggar just nu från ipoden för jag kan inte sova är typ helt pigg;o Ligger och lyssnar på musik just nu kanske ska se på mm film vet inte än,) Igår på kvällen var jag med Hanna en liten stund sen drog jag till min mormor och hälsade på lite hihi sen åkte jag hem kom exakt hem till Big Brother:) Sen kollade jag på 2 filmer och den hette Mean girls(stavning) 1 och 2an den var väl bra heheh. Började kolla på Sebbe också men blev ganska trött så jag sov istället sjukt hemsk film:/ Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men hittar väl på nåt skojjigt;') Nu ska jag försöka sova tror jag så får det bli ett litet inlägg när jag vaknar eller lite senare iallafall updaterar jag en gång till;) Men ha så bra mina bloggläsare CHAO!;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0