Godmorgon;D

Hejjj;D
Vaknade för en stund sen så jag satt på datorn och tänkte skriva ett litet inlägg:)
Igår så var jag och kollade på bokrean lite för ibland kan det vara kul att läsa och ibland inte men hittade 4 böcker som verkade spännande för när man ska läsa i skolan så finns det inte alls bra böcker och för att man inte läser ibland måste man stanna kvar ibland så då är det bättre att ha en bok som man gillar:)
Har börjat läsa en redan den heter Syskon Kärlek och den är bra blir bättre och bättre:)
Snart ska jag äta nånting:)
Det får bli ett mer intressant inlägg senare;)
Får se om Malin bloggar idag då:)
Här får ni se en bild på en hund som jag ska kolla på idag kanske blir att köpa en valp vet inte än:)

Där är dom i olika färgerna men vi ska kolla på vit tyckte den var finast:d
Men vi får se om det blir eller inte kan lägga upp en bild på den vita när den är valp bilderna är från goggle hiihihi:)
Rasen heter Schnauzer men nu kommer en bild på när dom är valpar men bara i vit tar jag upp:)

SÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖT!
CHAO!
Bilden på boken kommer också:)


Kommentarer
Postat av: Malin ;)

Jasså så du sitter på din data du , det visste jag inte ;)

Blir det inte svårt att skriva då ? :O



2011-02-26 @ 21:45:42
URL: http://malinomalte.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kan blogga på din blogg sen imorgon ;) han typ inte när jag håll på med mammas data för hon skulle ha den sen igen -.-

Ska ni köpa hund ? ;) gulliga :)

2011-02-26 @ 21:47:46
URL: http://malinmalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0