.

TJINIXEN:d
Vaknade för en stund sen då gick jag upp och fixade mig nu sitter jag och väntar på att alla andra ska bli klara så då tänkte jag skriva ett inlägg;)
Började kolla på Sebbe filmen den var sjukt hemsk men bra var den:)
Eften den somnade jag om och sov en stund sjukt skönt det var:)
Just nu sitter jag och dunkar musik det bästa som finns undra vad man skulle göra utan musik?;)
Malin ville gästblogga så vet inte riktigt när hon skulle göra det men det kommer väl nån gång mot kvällen kanske har ingen aning;d
Ska ladda in nåra sköna nya låtar på min ipod som är sjukt bra:D
Har lite huvudvärk för jag har suttit och lyssnat på högmusik ganska länge men musiken blir bättre när den är högre:D
Juste har gjort en header men vet inte riktigt hur man sätter in den och den får duga kanske inte jätte fin men skit samma:)
Om nån kan det och vill hjälpa mig med det så får ni verkligen göra det:)
Kan tipsa nåra låtar som är bra på slutet av inlägget också och en bild om jag har en på den här datorn så kan jag bjuda på en:)
Men nu ska jag göra ina sista saker sen ska vi väl åka kanske;)
Juste det är Big Brother idag :D:D
CHAO!
/>p>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0