är trött på allt just nu..

Hej Hej:)
Som ni ser är jag trött på allt just nu allt blir bara helt fel hela tiden behöver komma bort nånstans därför jag typ inte bloggade igår..
Men iallafall idag vaknade jag halv 10 då satt jag på en film "The perfect man" och den var sjukt bra fick lite tårar på slutet sjukt värd att se den filmen det är inte så många engelska filmer jag gillar men den här älskar jag bara, skulle kunna se om den nu igen:)
Men igår bakade jag och det blev muffins och sockerkaka dom blev helt okej tydligen gilla familjen det för det är slut kanske bakar nytt idag får se:)
Hatar söndagar verkligen dom är så sega och uttråkade så det inte finns.
Men efter jag har skrivit det här inlägget klart tänkte jag kolla på en film till och det är en wallander film älskar verkligen wallander filmer och sen vet jag inte vad jag ska göra mer kanske gå ut en snabbis eller nånting sånt får se hur dagen blir idag.
Bloggar ikväll igen eller innan vet inte det kommer iallafall bild på sakerna jag fick idag!
Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på filmen;)
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0