7/2-11

Halloooj!:)
Vaknade 7.15 för att mamma och pappa låste dörren så jag kunde inte somna om så jag låg bara och lyssna på musik till halv 10 då gick jag ut med hunden och sen in i duschen och nu har jag precis plattat klart mitt hår:)
Outfiten kommer lite senare innan jag drar ska snart äta nåt innan jag drar sen får vi se om jag går och köper nån macka eller nåt när jag jobbar:)
Det ska bli jätte kul idag hihihih!:D
Slutar 18.00 så jag kanske är hemma vid 18.30:)
Får se om jag bloggar när jag kommer hem men en outfit kommer idag iallafall och bilderna men bilderna kommer senare typ på kvällen:)
Men nu ska jag äta nåt och sätta på mig och kläder så jag kan äta sen gå för jag ska gå 11.25 ;)
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0