6/2-11

Hallluuuuu!:D
Sorry för dålig uppdatering har inte orkat blogga så mycket:/
Men det ska bli bättre!:D
Skriver om lite allt möjligt nu vad som har hänt:)
På 70års festen var det helt okej kom hem vid halv 4 på morgonen hade ganska kul ändå fast jag inte var så nöjd med platsen så blev den platsen jag fick jätte bra!;D
Min engelska lärare vill verkligen att jag ska fixa G i engelska och det ska bli dom har extra engelska 3 till 4 i skolan så då gick jag dit en gång och stannade där i en halvtimme och det var skönt för det var baa hon och jag hoppas jag får ett G iallafall till 9an..:/
Annars har det inte hänt så mycket hade friluffsdag i torsdas man fick välja mellan vara i en hall och spela badminton och innebandy eller Romme och åka skidor sen var det att åka till sunnersta men där var det is så vi fick inte åka dit:/ Men jag kan inte åka slalom så jag valde utk hallen att vara där:)
Det var jätte kul var med mina kompisar Claudia och Malin blev roligt!:D
Vi spelade innebandy dom två kom i samma lag och jag ensam tjej med 4 killar men det gick super!(Y)
Juste bilderna på mig och malin ska komma upp på bloggen också dom kommer upp idag!
Juste ja jag har ju längtat så mycket att slippa skolan i 2 veckor för då har vi prao istället sen sportlov och nu på månda är det dags att praoa!:d
Börjar 12.00 och slutar 18.00 varje dag:) Blev nöjd med tiderna får man lite sovmorgon sköönt!
Ska försöka med ett inlägg varje dag minst ETT iallafall!
Igår var jag på Gränby en snabbis köpte 2 bhar dom var på rea så då passade jag på att köpa 2 stycken sen stack jag till Knivsta och firade min kusins barn som fyllde 2 år Grattis i efterskott till han:)
Han fick en bil och en skjorta och ett par byxor av oss;)
Sen när vi åker där ifrån ringer nåra och vill träffa oss och äta med oss så det blev att träffa dom från sala hennes barn har fått barn så dom var med och han var jätte söt men sov mest när jag träffadde han hehe:)
Idag vet jag inte vad jag ska göra det kanske blir att dra ut en stund kommer bilder på bästa dagen med Malin idag iallafall:)
Får se om jag bloggar ikväll ;)
Bjuder på en låt och en bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0