tjollahoppsansa

Hejj alla bloggläsare!
Idag var det varmt så jag visste inte vart jag skulle ta ivägen jobbigt att sitta på lektionerna;O:/
Har varit grymt roligt i skolan idag hahah:D satt ute typ hela rasten för det var så varmt.
Efter att jag kom hem igår så städade jag mitt rum det tog tid typ 2 timmar och nånting snacka om stökigt det var men nu är det fint och rent!
Har 2 prov den här ett på torsda och ett på freda vänta... är det inte lov nästa vecka?!;O:D
Heheh just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar och smsar ;)
Det blir väl att dra ut en snabbis kan jag tro sen kolla på Big Brother tror jag skönt äntligen åkte Patrik ut igår!
Bilderna kommer väl upp idag ska ladda in dom i datorn sen så då kommer dom upp idag:)
En snabb outfit kanske kommer upp imorgon får se om jag hinner!
Det blev väldigt stressigt idag när jag skulle till skolan kämpade lite att göra håret rakt sen duggar(stavning?!) det ute jag bah åååh jobbigt haha!
CHAO!






                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0