Teest har grymt tråkigt alla sover..

Humör just nu: Trött/pigg
Favoritgodis: Nästan allt 
Kläder just nu: Jeans Tröja
Musik just nu: spotify listan
Vad sa du senast: äntligen:)
Sommarplaner: Vet inte än nåt roligt iallafall
Fisk eller badkruka: Vad är fisk hahah?;p
Hur många kuddar sover du med: 3 har jag i sängen men använder 2 elr 1
favoritväder??: SOL!
Spelar du nåt instrument: Gjorde lite förut
Sparare eller slösare: Både och!
Är du kittlig: Ohja!
Snarkar du? Fråga dom andra i familjen?;)
Stjärntecken? Vattuman
Rädd för insekter?Spindlar Ormar uussschh !
 Äckligaste insekterna: Spindlar Ormar!
Chips, morötter eller godis? Det beror på om jag vill vara nyttig eller inte
Pizza eller hamburgare? Faktiskt både och
Skriver du dagbok? Kan väl hända
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat iallafall nu
Gungar du på stolen? Hahah ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja men ändå inte 
Vilken hand håller du gaffeln i ? Håller inte koll höhö

Är du rädd för blod? Inte rädd men blir äcklad,svimfärdig mår illa
Saltar du på maten? Ganska sällan
Brukar du sola? Ja såklart!
Vad gör du om du får hicka? Hahah blir väl helt röd och vil lfå bort den på direkten;)
Hihihihihi ett litet test som jag tog av en har så tråkigt! kanske ska lägga mig och prova sova!:D CHAO/GODNATT,

Kommentarer
Postat av: safii

Jag sov inte alls!

2011-04-12 @ 23:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0