Har inget att göra!

Heejj alla blogläsare!;)
Rubriken talar jag har inget att göra har varit vaken hela natten har inte sovit nåt alls är helt pigg:D
Ska väl hoppa in i duschen snart kanske för jag har ingenting att göra mamma och pappa vaknar snart hahah jag brukar gå upp halv 8 typ och nu är jag vaken fast jag har ju inte sovit nåt alls;)
Har legat och lyssnat på musik och suttit vid datorn och sånt där heheh:)
Idag äre skooola börjar halv 9 och slutar halv 3 om jag har den sista lektionen vet inte riktigt:D
Idag vet jag inte riktigt vad som händer ska kanske vara med nån kompis för vi har inte varit med varandra typ över en vecka eller ska jag vara hemma och plugga till provet jag känner redan ett stort IG men får kämpa!
Idag blir det en lätt outfit mjuckis och en tröja.
Har jätte ont i magen nu men jag ska försöka gå till skolan ändå men det är jobbigt att ha ont i magen i skolan:/
På freda ska min och min kompis låt vara klar och vi ska redovisa den för musikläraren hahah den är så dålig men jag måste göra det för att få G:)
2 dagar kvar i skolan tills det är påsklov åååh sköönt!
Men nu ska jag typ hoppa in i dushen!
CHAO,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0