April April...

Hejsan,
Idag är det ju första april så då kan man luras hihihihi:D
Lurade 4 stycken men ingen lurade mig;) sköönt
Jag har inte bloggat på 2 dar har inte orkat!
Jag hade so prov i torsdas alltså igår hade inte pluggat nåt på hela veckan och jag fick G på provet verkligen skööööönt!
Idag efter skolan så fick jag helt plötsligt jätte ont i magen så jag tog en alvedon sen gick och vilade men somnade inte men det gick tyvärr inte bort hatar verkligen min mage ibland.
Gickoch shoppade idag en kfta som kommer upp på bloggen imorgon trorja det får bli!
Om en halvtimme börjar ju Big Brother ska väl kolla på det tror jag det är ju så bra och roligt!:D
I helgen vet jag inte vad som händer det händer väl nåt skojjsigt iallafall;)
Idag var det väl en helt okej skoldag ganska rolig faktiskt:)
Nej nu ska jag sluta skriva har ändå inget mer att skriva:)
CHAO,


Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

fin blogg (:

2011-04-02 @ 12:09:59
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: duvetnikkie

fin blogg du har! :)

2011-04-02 @ 12:44:48
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0