7/4-11

Hello
Sorry för den dåliga uppdateringen har inte orkat och har inte haft tid med bloggen så det fick bli att blogga nu medans jag väntar på Big Brother!
Tänkte lägga ut bilderna på vad det jag köpte i helgen och outfiten som jag hade i måndags det får bli en sen outfit men skitsamma:)
Skolan har varit as jobbig fick just reda på att nästa torsdag ska jag ha prov i fysik och på fredan har jag matte prov som jag inte fattar nåt av eller typ hur ska jag fixa så jag får G i båda ämnerna...
Idag gick jag till halv 4 men fick sluta 3 jbbade bra på träslöjden fast jag var heöt själv typ ästan hela dagen men det gick super ändå faktiskt!
Dom andra dagarna har det inte hänt mycket här städat rummet lite men det blev stökit(stavning?!)
direkt igen sen hahah duktigt...
Imorgon är det fredag skönt skönt äntligen helg men den går ändå så fort!
Ska bli bättre på att blogga nu minst ett inlägg varje dag eller nån bild eller en låt iallafall så jag uppdaterar minst en gång om dagen med nånting!
Nu har inte jag nåt mer att skriva:)
CHAO,



Svart tröja Ginatricot 129:-
Brun kofta Vera moda 80:- REA!
En bild på min skinnjacka!
Outfiten Med Skinn jacka och utan:


Mörk blåa Jeans Ginatricot 199:-
Svart Tröja Ginatricot 129:-
Brun kofta Vera Moda 80:- REA!
Svart Skinn jacka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0