3/4-11

Hejsann:)
Sitter just nu vid ipoden och datorn ska börja städa mitt rum innan Big Brother börjar för jag ska duscha innan också hehe hur ska jag hinna..? Aja!
Igår och idag var det asnice dag!
Mycket skratt underbart med dom älskar verkligen er att jag lärde känna er är underbart!
Idag gick jag till Gränby och det blev en tröja hem och ett par örhängen allt kommer upp imorgon och med en outfit innan skolan!
Har pluggat lite engelska glosor tills imorgon fast jag inte ska vara där imorgon väldigt duktigt tycker jag!
Om man ska säga om helgen var bra elr dålig så var den sjukt bra!
Imorgon är det skola 2 lektioner Bild So sen lunch sen rast sen drar jag från skolan kankse börjar bli lite nervös heheh.. både bra och dåligt faktiskt!
Men nu tror jag att jag ska börja städa mitt rum och sen duscha sen kolla på mitt älskade Big Brother!
CHAO,
Ni får en bra låt till!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0