14/4-11

Tjeenare bloggen!
Idag var det skola jobbigt var det att jobba för det va varmt men ändå skönt!:)
Idag hade jag prov fick typ godkänt men imorgon har jag prov igen men matte har jag då hoppas det går super och får godkänt då med!
Just nu kollar jag på Big Brother men det är paus så då blev det ett inlägg:)
Igår så hade jag inget att skriva om på bloggen så det blev inget inlägg därför blev det ett nu:)
Imorgon är det sista dagen i skolan sen lov i en dag och en vecka mycket skönt det behövs;)
Om ni har nåt att jag ska blogga om så skriv det järna så gör jag eller om ni vill gästblogga!:)
Idag var det ändå en helt okej skoldag fick sluta 45 minuter tidigare från träslöjden för att det var så varmt sen drog jag och mötte mamma på Gränby och kolla på saker sen satt vi ute ett tag jätte skönt var det;)
Imorgon vet jag inte vad som händer först skola iallafall sen vet jag inte riktigt hoppas det är fint väder imorgon bara för då blir man glad hahah:)
Men nu har jag inget mer att skriva så det här får räcka heheh;)
CHAO,


Kommentarer
Postat av: malin

det järna

2011-04-15 @ 22:25:16
URL: http://malinomalte.blogg.se/
Postat av: malin

hahahahaha !

nejdå , men jag kanske kan gästblogga :)



GÄRNA *



HAHAH FATTARU DET ROLIGA .... ??!

2011-04-15 @ 22:26:24
URL: http://malinomalte.blogg.se/
Postat av: SOFI!

jag vill gästblogga!

2011-04-29 @ 23:59:45
Postat av: s...

men du kan ju inte säga att man får gästblogga om man vill, när man inte får det! det här ska jag gå under med!...

2011-04-30 @ 00:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0