12/4-11

Heejj alla bloggläsare!
Idag vare skola fiiifan säger jag bara jobbigaste dagen!
Skämmiga saker bland annat men det kan vi inte ta här tyvärr!
Från typ 5 bloggläsare har det blivit 17 hoppas det stiger ännu mer;)
Om 2 dagar är det prov i Fysik tror ni jag har pluggat? nej såklart inte!
Inatt satt jag uppe till typ kvart över 2 för jag kunde inte sova alls och nåra vänner satt också uppe så då hade jag inte så tråkigt iallafall, men var inte så trött i skolan som jag trodde jag skulle vara:)
Om 3 dagar är det påsklov fan vad skönt det ska bli men det skulle vara bättre med sommarlov så man slipper skolan!;)
Sitter just nu och lyssnar på musik och chattar lite vad skulle man göra utan en mobil musik dator?! hahah skulle aldrig klara mig;$
Missade Big Brother idag också så det får bli att kolla på det imorgon men ändå skönt att inte titta på det heheh.
Nej nu har jag inget mer att skriva räcker att det redan är ett tråkigt och ointressant inlägg;)
CHAO,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0